"Zielona góra"

| |

Ostatnimi czasy przeglądałam internet w poszukiwaniu przepisów z brokułami w roli głównej. Znalazłam taki pomysł na sałatkę (klik):

Składniki:
1 mały brokuł
3 pomidory
3 jaja
250 g jogurtu naturalnego
ząbek czosnku
łyżka świeżych posiekanych ziół
sól, pieprz

Nie byłabym sobą, gdybym nie zmodyfikowała przepisu dla własnych potrzeb. Wyszło całkiem smaczne, taka "zielona góra" pełna witamin. Brokuły podzieliłam na różyczki i krótko obgotowałam we wrzątku, następnie zahartowałam zimną wodą. Jajka ugotowane na twardo pozbawiłam kalorycznego zółtka i posiekałam w kostkę, to samo zrobiłam z połową cebuli cukrowej, którą uwielbiam, dodałam również pół opakowania fety light. Sos był totalną improwizacją: żółtka z 3 jaj roztarłam z ząbkiem czosnku i małym jogurtem naturalnym, dodałam łyżkę musztardy - bo lubię :) Całość wymieszałam, doprawiłam dostępną zieleninką oraz pieprzem. Voila!

0 komentarze:

Prześlij komentarz